onsdag 2 november 2011

Dementi

Jag ska inte sälja huset!!!

Igår fotade jag några bilder på mitt hus. Jag noterade att grannar och förbipasserande tittade på mig, och jag skulle inte bli förvånad om ryktet redan går; "jajamen, det är sant att hon ska sälja huset. Jag såg själv när hon var ute och fotade bilder för en annons på Blocket". Det blir lätt så när man bor i en liten hemby där de flesta håller koll på det mesta. :) Jag kanske har fel, men jag vill ändå ta tillfället i akt och dementera eventuella säljar-rykten. Bilderna fotade jag helt enkelt för att mejla en kompis på distans som aldrig varit på besök, men som väldigt gärna ville se hur jag bor.

Annars då, har ni det bra, jobbar ni eller är ni lediga, höstlov kanske???? Hoppas i alla fall att alla som kan passar på att vara ute idag när det är så himla varmt och soligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar