måndag 21 november 2011

En del av min måndag

Dagen idag har varit nästan lika trevlig som gårdagen. Däremot så vaknade jag redan klockan 05 på morgonen och kunde inte somna om. Trots att jag på grund av det tidiga uppvaknandet vilade en bra stund senare på förmiddagen så har jag hunnit göra en del nytta. Bland annat så har jag ägnat en del av min måndag åt Errol, och idag hann vi med en skogspromenad också. För min kollega och tillika Errols ägarinnas skull så lägger jag ut ett par videoklipp så hon ser att vi reder oss ganska bra här hemma medan hon är "utomlands". Jag vet dock inte vems flås det är som hörs på videon men antagligen är det mitt. :)


Errol skötte sig så himla bra hela promenaden att han var väl värd sitt äpple när vi kom hem igen. För er som inte känner Errol kan jag berätta att han tycker mycket om mat. Väldigt mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar