torsdag 1 mars 2012

Lek med app

Jag har laddat ner en app. En look-alike app. Den funkar som så att man laddar upp ett foto på sig själv och vips så får man veta vilken bedårande hollywoodkändis man är lik. Hur spännande låter inte det på en skala? Isabella Rosselini, Catherine Zeta-Jones, Kate Winslet???? Ja, gissningarna var många medan jag febrilt letade fram foton;

KLICK...

Okej...?! Harrison är ju tjusig men nog hade jag hoppats på någon lite mer feminin. Jag försöker igen...


KLICK...

Öhhh...jaha. Jag kanske gjorde nåt fel? Fort fram med en ny bild...


KLICK...

Men vad f-n...vad är det här? Hur svårt kan det va? Hallå, jag är ingen man, kom igen nu!!! Bäst att ta i ända från magen;


KLICK...

Sådär ja, nu börjar det brännas. Men kanske liiite yngre och liiite färre gråa slingor? Kom igen, ta i från tårna så det knakar...


KLICK...

HA!!! Där satt den, och som en smäck dessutom.

Bara så ni vet, kameran tycker att jag är lik Shannen Doherty och kameran ljuger aldrig. :)

2 kommentarer:

  1. Alltså, den där ajfååenen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur, men det är lite kul att leka också! :) Syster L med sitt halvlånga blonda hår blev look-alike med ingen mindre än president Obama. :) Man får ta de där apparna med en stor nypa salt.

      Radera