söndag 19 augusti 2012

Cirkeln är sluten

Den första cirkeln är sluten för idag är det precis 1 år sedan jag började blogga. Nu så här 571 (572 med det här) inlägg senare kan jag konstatera följande; jag har i genomsnitt gjort 1,5 inlägg per dag och det känns som ett väldigt bra resultat. Jag är nöjd. Antalet läsare har dessutom ökat istället för att minska och jag tror att flertalet av er läser bloggen regelbundet. Det är också väldigt bra, men framför allt så är det väldigt VÄLDIGT roligt och jag tackar er för det! Avslutningsvis så kan jag även konstatera att cirkeln började på nästan exakt samma tid och plats och med samma sorts aktivitet som den slutade, nämligen med ett kvällsbad i Fatjassjön. Lite spooky, a sign...eller vad?!! Kanske Fatjas liksom är meant to be, bör jag vara där oftare och invänta något slags större mirakel? Exiting! :) Nu ser jag verkligen fram emot kommande cirkel och år med nyfikenhet och hoppfullhet. :)

Året som har passerat var i överlag ett otroligt roligt och lyckosamt år för mig, och när jag själv tänker tillbaka och läser gamla inlägg så blir jag glad och känner mig tillfreds. Om än kommande år bara blir hälften så lyckosamt som föregående år så finns det nog ingen gladare och mer tacksam än jag. Jag håller tummarna.

Nu kör vi!


Hurra på 1-års dagen!

2 kommentarer:

  1. Jösses, vågade du bada i detta kalla väder?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var ju inte idag jag badade utan i fredagskväll. Då var det varmare än vad det har varit nu under helgen.

      Radera