tisdag 4 december 2012

Mina TV tips

Bäst på TV just nu enligt mig är tveklöst Historiätarna på SVT. Så intressant och underhållande.


Missade avsnitt finns säkert kvar på SVT play och under min header på bloggens förstasida så finns det en genväg dit. Enjoy!


Nummer två på min tipslista är programmet Allt för Sverige som också är en SVT produktion. För mig så har det blivit många roliga aha-moment över hur det kan vara i Sverige.


Nummer tre på min lista är ett tips på ett kommande TV program. Personligen ser jag så mycket fram emot det att jag har lagt in ett memo i min kalender, samt är beredd att byta jobbskift om det behövs. :)


Jag gillar både Kirstie Allsopp, England och julen och nu kommer alla de tre ingredienserna i ett och samma program, nämligen Kirstie's handmade christmas. Programmet kommer att visas i kanal 9 med start i morgon onsdag klockan 22.05.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar