onsdag 19 december 2012

Statusuppdatering

Ligger i soffan och tittar på när Trinny och Susannah stylar om folk i TV och undrar vad dem skulle säga om min styling;



Nertill: skor från Lillywhite's i London. På grund av hälsporren så har jag dessa skor på mig nästan hela tiden, jag kan knappt gå utan dem (MBT-kopior). Velourbyxan har några år på nacken och kommer från något postorderföretag här hemma i Sverige. De är uppdragna till knäna enbart för att jag som vanligt är alldeles för varm trots att fönstret är öppet. Upptill en batik-top inköpt på REA på Lindex eller Kappahl. Passformen är sisådär, eftersom den inte fanns i min rätta storlek så var jag tvungen ta en storlek större men den funkar som slitochsläng top. Sval och skön är den i alla fall.

En av mina kära kollegor kallade mig "Fashionista" en gång men jag tror att hon bara var ironisk. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar