lördag 20 april 2013

Statusuppdatering

Nästan all den snö som vräkte ner häromdagen har tinat bort igen. Det kändes inte som vanligt "aprilväder", ni vet sån där ny blötsnö som ska komma ner för att ta bort den gamla men det kanske det var trots allt.



I natt drömde jag jättekonstigt. Jag drömde att ett av "mina" rådjur knackade på sovrumsfönstret med sina horn, jag öppnade och rådjuret hoppade in och blev tamt och lekte med den goldenretriver som jag inte ens äger eller har?!

Undra vem av dem det var?

För övrigt så är jag fortfarande i pyjamas, men det är fint väder så jag tänker att jag ska fara ut och göra något trevligt. Jag är ju faktiskt ledig hela dagen. :)

4 kommentarer:

  1. Vad för trevligt ska du hitta på?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har inte bestämt mig ännu så jag är öppen för förslag. :)

      Radera
  2. Tar man sig till grillplatsen i Serri?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tveksamt, det är nog för mycket snö där fortfarande.

      Radera