söndag 25 augusti 2013

Tystnad

Jag hade tänkt gå på marknaden idag men jag ändrade mig. Idag var det ännu varmare ute än vad det var igår så jag valde såklart stranden istället. Som jag sa i förra inlägget; det gäller att passa på innan det är slutbadat för i år. Idag var det extra vindstilla och tyst runt badsjön och jag njöt nåt alldeles otroligt. Videoklippet är lite skakigt, jag vet men lyssna bara hur underbart det låter.


Nu kanske ni tror att det är något fel med ljudet men det är det inte. Inspelningsjudet är på full styrka men det är så här tystnad låter. Det är inte ofta jag finner en plats som är helt tyst men det händer någon gång då och varje gång blir jag lika förundrad och betagen. Ännu en av livets alla guldkanter i vår annars så stojiga värld tycker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar