onsdag 8 januari 2014

Lästips

Om ni liksom jag har en dragning åt de Brittiska öarna så har jag ett tips. I väntan på att nästa resa dit blir verklighet så kan ni läsa om dem och få nya resmålstips som ni tidigare inte hade en aning om. På köpet kan ni även få en ännu större längtan att åka iväg, det får i alla fall jag. Mitt tips gäller två bloggar som jag nyligen har hittat och börjat läsa. Ni hittar direktlänkar dit både här i texten (klicka bara på respektive bloggnamn), och till höger under rubriken Bloggar jag följer. Den ena bloggen heter Scotland Blog (Scottish moments) och den andra heter Bara Brittiskt.

4 kommentarer:

  1. Hej! Så kul att du rekommenderar min blogg. :) Det låter bra att du får nya tips av den också så jag inte bara rabblar en massa bekant.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej och Tack! Ja, men det är på både gott och ont. Nu är jag sugen på att se allt och göra allt...helst redan i morgon. :)

      Radera
  2. Tack så jättemycket för rekommendation och länk! Så snällt av dig! Hälsningar från Skottland :))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ett rent nöje från min sida. :)

      Radera