lördag 4 januari 2014

Sammanfattning

Man skulle kunna säga att det har varit lågtryck på fler än ett ställe den sista tiden. Inte bara i hembyn utan även här på bloggen. Jag hoppas att ni har saknat mig. :)

Här kommer en kort sammanfattning av mina förehavande under jul- och nyårshelgerna; julafton jobbade jag, nyårsafton jobbade jag, nyårsdagen jobbade jag, helgen däremellan jobbade jag.

Men nu är jag äntligen ledig ett par dagar och då vill jag passa på att önska er alla en God Jul, Gott Slut, Gott Nytt år och till slut även en God Fortsättning på det nya året!

Julklapp från hästkollegan. Eftersom hon avskyr
höstnougaten i chokladaskarna så hade hon samlat
ihop en påse med såna till mig under julen eftersom
hon vet att jag älskar dem. :)

En annan kollega fixade nyårsstämningen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar