fredag 7 mars 2014

Happy friday!!

Det är knappast någon som har gråtit över min frånvaro på bloggen den senaste tiden men mitt fokus har varit på ett helt annat håll, nämligen i årsredovisningarnas förlovade land. Jag är lite knepig när det kommer till det. Jag gruvar mig nästan alltid i förväg men när jag sedan sätter igång så blir jag helt uppslukad och kan sitta i timmar och räkna och totalt glömma bort världen utanför. Där och då så känns det nästan intressant, som ett roligt pyssel. Årets räkning var lite knepigare än vanligt att klura ut men så idag, äntligen, föll siffrorna på plats och allt stämmer på öret. Det gör mig helt euforisk och väldigt tillfreds. :)


Att det idag dessutom var den dagen då jag tog min sista järntablett efter den senaste bloddonationen känns också helt fantastisk. Att donera blod är ingenting i jämförelse med att stoppa i sig järntabletter som gör ont i magen i 10 dagar efteråt.


Som om inte det vore nog så skiner solen ute och ger både plusgrader och takdropp så jippieyay, idag är det sannerligen en Happy friday.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar