fredag 6 januari 2012

Dagens outfit

I soffan som vanligt....


På fötterna: rejäla Graninge kängor. Inköpta till bra rabattpris av den lokala skomakaren förra året. På benen, billiga vind/vatten byxor av okänt märke. Ett postorderköp för några år sedan. Upptill: Skaljacka Wolff Wear. Den är också inköpt via Internet till ett bra pris. På magen: min gamla fina mössa som är hem/handstickad av min fd granne enligt mina egna önskemål. Dvs. jag valde själv modell, mönster och färger.

Som ni kanske förstår så är jag på väg ut. Jag tänker äntligen ta mig i kragen och skotta gården, men idag känns det allt lite motigt. Det blir lätt så när man inte inser sitt eget bästa i god tid innan det blir så mycket snö. Det värsta är att det snöar fortfarande och har så gjort väldigt länge nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar