onsdag 16 november 2011

Studiebesök

Idag gjorde jag ett studiebesök på sonens skola, eller rättare sagt verkstad. Hög dunka-dunka musik, plåthammarslag sprakande svetslågor, dånade maskiner och alla andra höga ljud ni kan tänka er. Blanda det med finbilar testbilar, rallybilar, roliga bilar och en massa andra bilar så kanske ni får ett hum om hur det var därinne. :)



Det här var sonens "kund", en ny bakruta skulle monteras

Väl ute i tysta luften så promenerade jag hem genom det lilla samhället och shoppade lite efter vägen. Det blev bara saker till sonens hem, som t ex ugnsformar,skarvsladd, glödlampor mm. Jag hamnade även i en liten butik där de verkligen tagit fram hela julpynts-arsenalen. Det bet dock inte på mig som lämnade butiken tomhänt.

Nu har vi jul här i vårt hus, julen är kommen hopp tralla-la-lej


2 kommentarer:

  1. Har du bytt till dig jawsbilen? Då skulle du vara cooool! :)

    SvaraRadera
  2. Äsch då, jag behöver ingen jawscar för att vara cool. Grrrrr....;)

    SvaraRadera